AA Accredited Storage

Address
14433 62nd Street North Clearwater FL 33760
Reviews
4.345 41
Call to book now
1 (877) 691-2491
Get Directions

Available Units

5' x 5'
5' x 10'
5' x 15'
10' x 10'
10' x 15'
10' x 20'
10' x 30'
4' x 4' Locker
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 4ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
4' x 4' Locker
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • ada accessible
  • skybox
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
4' x 8' Unit
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • ada accessible
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
6' x 8' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
5' x 10' Unit
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • ada accessible
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
6' x 10' Unit
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • ada accessible
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
8' x 8' Unit
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • ada accessible
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
7' x 10' Unit
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • ada accessible
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
7.5' x 10' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
8' x 10' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
8' x 12' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
10' x 10' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
8' x 13' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
10' x 12.5' Unit
  • covered
  • alarm
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
12' x 12' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
10' x 18' Unit
  • covered
  • climate controlled
  • humidity controlled
  • floor 1
  • swing door
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
13' x 30' Outdoor
  • drive up access
  • floor 1
  • interior
  • available for vehicle storage
Waived admin fee when you reserve online
per month
10' x 40' Unit
  • covered
  • humidity controlled
  • drive up access
  • floor 1
  • interior
  • 8ft ceiling
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Waived admin fee when you reserve online
per month
13' x 35' Outdoor
  • ada accessible
  • drive up access
  • floor 1
  • interior
  • available for vehicle storage
  • holds vehicles only
Waived admin fee when you reserve online
per month
13' x 35' Outdoor
  • covered
  • drive up access
  • floor 1
  • interior
  • 16ft ceiling
  • available for vehicle storage
  • holds vehicles only
Waived admin fee when you reserve online
per month
13' x 40' Outdoor
  • drive up access
  • floor 1
  • interior
  • available for vehicle storage
Waived admin fee when you reserve online
per month
13' x 45' Parking space
  • covered
  • drive up access
  • floor 1
  • interior
  • 16ft ceiling
  • available for vehicle storage
Waived admin fee when you reserve online
per month

Facility Hours

Sun
Closed
Mon
8:00 AM - 6:00 PM
Tue
8:00 AM - 6:00 PM
Wed
8:00 AM - 6:00 PM
Thu
8:00 AM - 6:00 PM
Fri
8:00 AM - 6:00 PM
Sat
8:00 AM - 5:00 PM
Sun
-
Mon
8:00 AM - 6:00 PM
Tue
8:00 AM - 6:00 PM
Wed
8:00 AM - 6:00 PM
Thu
8:00 AM - 6:00 PM
Fri
8:00 AM - 6:00 PM
Sat
8:00 AM - 5:00 PM

Features & Amenities

  • 24-hour access (for specific units)
  • Fenced and lighted
  • Video cameras on site
  • Vehicle requires insurance
  • Electronic gate access
  • Vehicle requires title
  • Handcarts available
  • Email billing available
  • Rent due on 1st of each month
  • Vehicle must be running
  • Vehicle requires registration
  • Title must match renter
  • Cash accepted
  • Checks accepted
  • Allow 18-wheeler dropoff
  • 10% military discount (applies to active-duty only)

Facility's Fees & Requirements

  • Facility Administration Fee: None

Additional Info from Facility

Customer Reviews

4.345 41
November 20th, 2015
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
September 1st, 2015
there to help you!
Helped us get exactly what we needed for a great price.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
August 5th, 2015
The staff is great, the pricing is great
Would recommend this place to everyone!
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
July 29th, 2015
price and facility also customer service was great
I had moved and had no problem getting my things shipped when a friend went there on vacation to retrieve my belongings
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
Manager's Response July 30th, 2015
Thanks Karen for your kind review. I am pleased that our guys were able to provide the support you needed for to make your relocation a little less stressful.
July 28th, 2015
Absolutely fabulous experience.
50% less than every other site I found. More space (the same dimensions at other locations had significantly less space). Friendlier staff. I was so pleased with every aspect of my experience.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
Manager's Response July 30th, 2015
Zane, Thanks for your review of your experience at our facility. Looks like we need to work a little harder to improve our security and cleanliness to earn your business in the future. We try every day to improve our service and facility.
June 24th, 2015
Very nice and clean place.
This place very clean , very friendly and have and easy storage .
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
Manager's Response June 24th, 2015
Karim, Thanks for your review and 5 star rating. Our staff and I keep trying to do the right thing everyday. Your review tells me we are going in the right direction. We appreciate the opportunity to provide storage services for you at very affordable rates.
June 12th, 2015
Great value
Clean unit. Great price. Climate controlled. Gated with cctv.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
Manager's Response June 16th, 2015
Hi Terri. Thanks for your favorable comments. We keep trying everyday to improve and provide great All in one Storage Services at reasonable prices.
June 9th, 2015
very nice people, clean facility. highly recommend
Very smooth process, nice owners. Easy to work with. Highly recommend!!
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
June 6th, 2015
convenien& great price..., super nice guys there!!!
Wonderful folks there. What a welcome I received when I arrived. Simple contract and fast on paperwork without double talk. They made a hard move easy with their friendliness and even checked on how my progress was in getting stuff settled into storage. One less worries when you store your stuff there...love the security!!! Thanks so much
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
April 15th, 2015
Best value, easy access to facility.
Helpful employees, took care of my needs. Highly recommended. Great location.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
Manager's Response May 1st, 2015
Thank you Diane, We appreciate your business and favorable comments. Our guys try hard every day to make your dealings with Accredited Storage as easy as possible. make
December 23rd, 2014
Good experience, would repeat.
Nothing negative to say. Called ahead, got same day set up, great price.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
December 14th, 2014
great deal
Its nice place. Good reasonable prices.
Recommended: Yes
3/5 (fair price) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
November 26th, 2014
you guys are extremely fair with pricing
You guys are a good and fair company to be with i will be there for as long as possible theres plenty of space in every unit you want an also the people there are very nice and friendly
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
November 21st, 2014
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
July 11th, 2014
Clean, easy access to my unit, friendly helpful staff.
This is the first time I have ever had to use storage...so I wasn't sure what to expect. AA Storage is clean, it was very easy to access my storage Unit and they have dollies or flat beds available to load or unload your belonging. I know my things are safe because you can't get in unless their is staff on the property. My only wish is that the hours of operation where longer; closes at 6pm, and closed on Sunday.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
September 26th, 2013
ExcellentExcell
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
June 27th, 2013
Easy!
Very pleasant. I would use them again.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
August 30th, 2015
Great staff.
The staff was extremely helpful and couldn't have been friendlier. They explained the rental agreement in detail and told us all the ways we could save money (paying in advance, not using credit card, etc).
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
June 4th, 2015
friendly and secure mom-&-pop business
The move-in process was quick and easy and the employees with whom I interacted were very friendly and professional. Seems like it will be a successful storage experience!
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
July 6th, 2014
Excellent Storage for the price
Overall Fantastic experience here. I was a little disappointed to learn that access to the site was only available during normal business hours and not via Keypad entry as their website says but for the price difference between them and their competitors it is not a deal breaker at all. I would recommend they update their website to show their hours and remove the part mentioning keypad access 24x7 if it is not going to be available. Other than that excellent experience with a very friendly staff.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
Manager's Response July 7th, 2014
Jeff, Thanks for your positive comments about our facility. We continuously strive to improve our service for a better customer experience. As to the confusion on the web site, I have revisited the site to be certain it is not misleading as you perceived. Our inside storage is accessible during normal business hours 8AM to 6PM . Only under outside storage features, we state that 24/7 coded access is available. However, given your confusion and disappointment, we will see how we can restate that so future customers are not mislead. Thanks for the critique.
March 8th, 2014
Good Value
Great Location, very friendly staff,
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
February 4th, 2016
Very helpful and friendly
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
November 22nd, 2015
Not fancy but functional
Friendly staff, secure fencing and dry outdoor space for our RV
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
September 6th, 2015
Smells like moth balls inside, but the people are very friendly. Hours are not the greatest as they close at 6pm.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (outstanding) Service
3/5 (average) Cleanliness
Manager's Response September 8th, 2015
Hi Kimberly, Thanks for your comments about our service and facility. As to the moth balls. From time to time we have household items that come in with left over odors from their previous surroundings. Usually kitchen or tobacco odors. As our facility is fully air conditioned, naturally the A/C fans draw and circulate the not so nice aromas through out. We have found that a few ( operative word) properly placed moth balls will freshen the area in a day or two. My guess is that your timing coincided with a recent placement and too, we have a relatively new shift manager who might have been heavy handed with the distribution. Hopefully you will not notice any excessive moth ball smell during your next visit. I do appreciate you bringing it to my attention. We try everyday to improve our service to our customers and your input helps us accomplish our goal. Thanks again. JEA owner
August 19th, 2015
I don't like it for everyone can see what you have. Its all chain link fencing.
Recommended: No
3/5 (fair price) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
Manager's Response August 20th, 2015
Kim, We do have inclosed bin storage in addition to the chain link bins. Hopefully our staff made you aware of the option , If not we have to improve on our service. The other probability is that currently we are nearly at 100% capacity due to our very competitive pricing . An inclosed unit of the size you requested may not have been available. Some people prefer the inclosed privacy but most appreciate the our very competitive air conditioned rates more than the inclosure. Hopefully you have found a satisfactory accommodation . In any case thank you for your comments.
July 7th, 2015
nice place. good service.
Received a larger unit than what I reserved. Great service. Be nice if I had access after hours though.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
Manager's Response July 7th, 2015
Lori, thanks for your favorable comments about our facility. W e are able to keep our rates very competitive for air conditioned storage by maintaining normal business hours. We find very little demand for extra hours when compared to nearly doubling the storage rate to cover the added overhead. If you ever have an emergency need for after hours access, we have that available at $ 22.50 per hour. Again we appreciate your business and your recommendations for improvements.
June 13th, 2015
Clean storage units for multiple storage needs.
The staff was helpful is not a high class place but it is fine. There is cages and you got to provide your own lock. We got our things there for a couple of months and it is fine. Overall good.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
3/5 (helpful) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
Manager's Response June 16th, 2015
Nina, Thanks for your favorable comments. Since we are located off the busy highway in the warehouse district we area able to pass the savings along to you. Generally our rate for AIR CONDITIONED storage is about half of the high class competition often less than what they offer for non air conditioned storage. Thanks for choosing Accredited and taking advantage of the savings. We appreciate your business.
March 29th, 2015
Great service from Frank.
Old time personable people. Hard to beat.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
3/5 (average) Cleanliness
Manager's Response May 1st, 2015
Thanks Mike We really appreciate your business and your favorable comments about our guys. We try our best every day.
February 8th, 2015
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
February 6th, 2015
I think it's a good place if you don't have very expansive stuff to store.
This is what I was looking for to store my seasonal stuff and to liberate space in my shed. There is always somebody on the premises so it is secured.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
February 3rd, 2015
You were right.
Your description was accurate. You filled my requirements. I rented the space. Thanks.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
Manager's Response February 4th, 2015
Thank you Bob, We appreciate the opportunity to provide service to you. Most pleased that or staff was accurate and proficient.
December 20th, 2014
Very good
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
Manager's Response December 21st, 2014
Roger, Thanks for your complimentary comments on our service and facility. I will look into the time taken for paperwork to see how we minimize that process. I know that time seems like a waste when you have so much happening on move in day. At the same time we want you to be comfortable with your understanding of our agreement and the discounts available to you.
November 6th, 2014
My experience was great and I am feeling very reassured that my belongings are safe and sound
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
September 2nd, 2014
My experience with AA Accredited Storage
I called the number for a different storage unit. I was directed to Sparefoot.com. I spoke with the Representative and he sent me an e-mail for the unit. When I opened the e-mail I learned that there were no spaces at the storage place I wanted.I called the storage unit they sent me. I spoke with Bob. They do not take Credit Cards or Debit Cards. Only cash,checks or money orders. The hours are 8am - 6pm M-F. and 8am to 5pm on Saturday. Closed on Sunday. You need to bring your own lock. I like the location of the unit. The price is reasonable and it is air-conditioned. I do hope that in the future they could stay open a little longer on the weekends.
Recommended: Yes
3/5 (fair price) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
August 18th, 2014
Clean - Friendly - Good Value
I initially considered this place based on price as it had some excellent prices for larger units. I went and visited the facility and the people in the office were very nice, friendly and efficient. So I had a good vibe about the place. It is very clean and secure. They do not have 24 hour access which was not a problem for me but might be for some. My only disappointment was that a unit that showed as available on SpareFoot (and I reserved) was then not available when I actually went to the facility. Fortunately my belongings fit into a smaller unit so all was well. But you might want to call to make sure the unit you reserved was actually available.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
Manager's Response August 20th, 2014
Ginny, Thanks for your positive comments on our facility and service. Addressing your reservation issue, Unfortunately our reservation system with Sparefoot is not as sophisticated as the Airlines where you can see and pick your seat on your flight when you book on line. Also, our pricing is such that we often run short on some sizes. We also have found that many times the size reserved is too small or too large and a change is made as in your case at a savings to you. When and if a larger space is required, we provide the closest size available at the same special rate per foot as the original reservation requested. We appreciate your taking the time to critique our operations while storing your valuable property in our air conditioned facility.
August 18th, 2014
Recommended: Yes
3/5 (fair price) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
July 21st, 2013
I would recommed this facility
I just moved in and I can tell you that the staff is friendly and helpful. I hope to use this facility for a few months to whenever.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
June 28th, 2013
Great thus far.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
August 20th, 2014
Good
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
July 24th, 2015
Reasonable indoor storage, rather musty-moldy smelling
Has filled our need. Reasonably priced. Moldy smelling.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
2/5 (somewhat unhelpful) Service
2/5 (somewhat dirty) Cleanliness
Manager's Response July 27th, 2015
Jim, Thanks for your critique of our facility and your experience. Would you please contact our office ASAP regarding mold / musty smell as we cannot ID you(Jim) with a unit you rented and or occupied. The staff has inspected the building unable to find your complaint area. Our inside storage is fully air conditioned with 8 independent units. We are also always inspecting for water intrusion . Recently we have had heavy daily rains this past month. We would appreciate you help to cure the cause or your concerns, for you and all of our customers. Thanks again for bringing your observations to our attention.
May 14th, 2014
1 MONTH AND EVERYTHING FROM MY HOUSE WAS ROACH INFESTED
I LEFT EVERYTHING OUT OF MY HOME IN AA STORAGE FOR 1 MOTH AND WHEN I TOOK ALL THE BOXES TO MY NEW APARTMENT IT BECAME ROACH INFESTED!
Recommended: No
3/5 (fair price) Price
3/5 (helpful) Service
3/5 (average) Cleanliness
Manager's Response May 16th, 2014
Lisa & Eric Ortega Re: your SpareFoot review dated May 14, 2014 I am saddened to learn of your dissatisfaction with our facility. I hope you will be able to return my phone call so we can get more specific information. A review of your lease shows you took space # 7202 on December 19, 2013 and # 7101 on January 4, 2014, and your movers removed all of your belongings on February 11, 2014. Clearly we have no record of your belongings up to May 14 2014 when we registered your review. Your claim is of great concern to us. I have this morning personally inspected building # 7000 to find any evidence of your claim. Also, I have asked my staff each to read and comment on your complaint. Their independent responses were almost identical and similar to my own reaction. Of the items or issues that our customers have fussed about bugs are NOT on the list. If you read other reviews you will find positive notes for neat and cleanliness. Over the years we have found that if someone inadvertently packs food or uses boxes from supermarkets that might have contained food that will attract bugs and rodents. We have reminders posted through out to warn against food storage. I am sure you are very frustrated with the palmetto infestation in your new apartment but I am pretty sure their former address was not at AA Accredited Storage. Sincerely John Ardolino, Owner