Van Nuys Mini Storage

Address
9635 Van Nuys Blvd Panorama City CA 91402
Reviews
4.095 20
Call to book now
Get Directions

Available Units

5' x 5'
5' x 10'
5' x 15'
10' x 10'
10' x 15'
10' x 20'
10' x 30'
4' x 5' Unit
  • outdoor access
  • floor 2
  • swing door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
5' x 8' Unit
  • outdoor access
  • floor 2
  • swing door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
5' x 10' Unit
  • outdoor access
  • floor 2
  • swing door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
5' x 10' Unit
  • outdoor access
  • floor 1
  • roll up door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
5' x 15' Unit
  • outdoor access
  • floor 1
  • roll up door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
10' x 10' Unit
  • outdoor access
  • floor 1
  • swing door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
5' x 20' Unit
  • outdoor access
  • floor 2
  • swing door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
5' x 24' Unit
  • outdoor access
  • floor 1
  • roll up door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month
10' x 24' Unit
  • outdoor access
  • floor 1
  • roll up door
  • Household Storage Only (No Vehicles)
Sign up for auto-debit and we'll waive your admin fee!
per month

Facility Hours

Sun
9:00 AM - 6:00 PM
Mon
9:00 AM - 6:00 PM
Tue
9:00 AM - 6:00 PM
Wed
9:00 AM - 6:00 PM
Thu
9:00 AM - 6:00 PM
Fri
9:00 AM - 6:00 PM
Sat
9:00 AM - 6:00 PM
Sun
7:00 AM - 8:00 PM
Mon
7:00 AM - 8:00 PM
Tue
7:00 AM - 8:00 PM
Wed
7:00 AM - 8:00 PM
Thu
7:00 AM - 8:00 PM
Fri
7:00 AM - 8:00 PM
Sat
7:00 AM - 8:00 PM

Features & Amenities

  • Fenced and lighted
  • Video cameras on site
  • Vehicle requires insurance
  • Electronic gate access
  • Vehicle requires title
  • Handcarts available
  • Moving supplies for sale
  • Manager lives on-site
  • Spanish speakers on staff
  • Email billing available
  • Rent due on 1st of each month
  • Auto-pay available
  • Vehicle requires registration
  • Title must match renter
  • Cash accepted
  • Checks accepted
  • Credit cards accepted (visa, mastercard)
  • 10% military discount (applies to active-duty, reserves, veterans only)
  • 10% senior discount

Facility's Fees & Requirements

  • Facility Administration Fee: $15.00

Additional Info from Facility

Customer Reviews

4.095 20
February 12th, 2016
Highly recommending this mini storage without any reservations
There are aspects of business that are not usually visible to everyday client, and as a property manager of over 30 years, I came to observe, and appreciate the excellent service that the establishment was rendering. My only problem was, and is that I never got my $25 referral fees for the 3 customers that I sent there after I left ... You owe me Marissa ;)
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
4/5 (very secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
February 12th, 2016
Secured place
Nice facility with good staff.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (extremely secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
February 12th, 2016
Good place to do business
I've been storing items here for many, many years that I'm considering applying for a job here LOL
Recommended: Yes
1/5 (unfair price) Price
5/5 (extremely secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
May 15th, 2015
the best site,great storage,best price
This site was a great help.It saved me hours of calling and the facilities they represent are all the best.You can't go wrong with sparefoot
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (extremely secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
September 25th, 2014
Staff was very helpful. Great access.
Recommended: Yes
5/5 (excellent value) Price
5/5 (extremely secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
February 12th, 2016
acceptable
It's been satisfctory experience.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
5/5 (extremely secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
November 12th, 2015
Maria the Assistant Manager greeted me and was very helpful and professional. She explained everything carefully and kept checking for my understanding.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
October 30th, 2015
overall good place
Just got a space recently and like it so far. Got a good deal.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
5/5 (outstanding) Service
2/5 (somewhat dirty) Cleanliness
July 8th, 2015
Thanks for the Space
Not a bad deal price wise... but wish I had a 1st floor Unit
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
June 3rd, 2015
Very good
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
April 25th, 2015
Great experience and location. I feel confident my belongings are safe.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
April 21st, 2015
Good customer service.
Manager and assistant manager were very helpful and understanding. Place was well secured and clean. Overall happy with my decision to do my self-storage here.
Recommended: Yes
3/5 (fair price) Price
4/5 (very secure) Security
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
October 30th, 2014
I was disappointed that this facility did not accept AMEX in accordance to your website feature information.
Recommended: Yes
3/5 (fair price) Price
3/5 (secure) Security
3/5 (helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
May 5th, 2014
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
5/5 (outstanding) Service
4/5 (clean) Cleanliness
November 19th, 2012
Pleasant staff, fair pricing
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness
February 12th, 2016
Well-looked after, clean, nice people
I was impressed. I had a storage unit for over 2 years and the people were always very nice. I only give 3 stars for the pricing since the cost of my unit was hiked dramatically over the period I had it: I mean almost doubled. But I never got broken into and the facility was always immaculate.
Recommended: Yes
3/5 (fair price) Price
4/5 (very secure) Security
4/5 (very helpful) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
June 30th, 2015
employees are very nice, esp. Marisa the manager, too bad there is no security on site, please reduce units' prices.
It's great but expensive, please reduce the monthly price. Marisa the manager is quite nice and very welcoming. I would recommend this place to my friends. Employees are very nice and professional, too bad there is no security on site, please reduce units' prices. Thank you 😊
Recommended: Yes
2/5 (a little steep) Price
1/5 (not at all secure) Security
5/5 (outstanding) Service
5/5 (squeaky clean) Cleanliness
June 29th, 2015
Cheap and honest
I started renting a unit a couple months ago. Just getting the unit was so much easier than I thought it would be. I walked in to the office and the staff was really nice and easy to talk to. They answered and explained everything thoroughly. If you want something easy and cost a small amount of pocket change you can surely trust this place is where you want to rent.
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
4/5 (very secure) Security
5/5 (outstanding) Service
3/5 (average) Cleanliness
July 3rd, 2015
Front gate always open my unit was broken into and things stolen
Not a good experience unit was broken into and TV and computer stolen from my unit on site security or woman who spends the nite was no help and very rude so I took my business elsewhere and I will never use this place again
Recommended: No
3/5 (fair price) Price
1/5 (not at all secure) Security
1/5 (very unhelpful) Service
3/5 (average) Cleanliness
Manager's Response July 8th, 2015
Hi Isabel, We're sorry that you had a bad experience while storing at our facility. We strive to ensure great customer service and safety, and we are continually training our managers to do so . We also increased security measures to make sure events like this do not happen. We understand your choice in leaving and greatly appreciate your feedback. If you have any other concerns please let us know at Info@ministorage.net. We take these reviews very seriously and want to do our best to prevent these type of situations. Thank you, Mini Storage
October 11th, 2014
i really liked the attendant,they were very helpful when it came to allowing me to view different unit sizes so that I was able to choose the Right one for My needs
Recommended: Yes
4/5 (good value) Price
3/5 (secure) Security
4/5 (very helpful) Service
4/5 (clean) Cleanliness